מחיר קטלוגי:
84.00
₪
מחיר באתר:
₪84.00 ₪20.00
פתח דבר............................................................................ 5
בפתחו של הקובץ: הזמנה לאומנות המפגש................................. 9
סיגלית אור
מסע בדף היומי.................................................................. 13
אברהם אייזן
מעט המחזיק את המרובה – ההזדמנות הטמונה
בשימוש בפדגוגיה הנחייתית בחינוך הפורמלי.......................... 20
אפרת ביגמן
"השירה הזאת": בית־מדרש כהזמנה ליצירה............................... 31
ניר ברוידא ואילה דקל
מבט, ראי וחלון: גישה פרשנית חדשה ליצירת בית־מדרש קיומי....... 41
רגב בן דוד
"דברים שבעל־פה – אי אתה רשאי לאומרן בכתב"?
יצירות כתובות מבתי המדרש בימינו – מיפוי והמְשׂגה................ 50
תדהר גוטמן
זיכרון מתקדם לעתיד – הפדגוגיה הבית־מדרשית
כמענה לאתגרי הלמידה במאה ה־21.................................... 100
רחל וולפיש
גבולות בבית־המדרש......................................................... 108
אילה ויצנר
בין שני חרובים – כיצד לימוד בית־מדרשי
יכול לבנות ולחזק קהילה ................................................. 117
רני חזון־וייס, שמעון כהן, נעמה סינגל ואמרי פז
פדגוגיית בית־המדרש בשחרית.............................................. 122
דוד יסלזון
קריאה יחפה – הדרך ללימוד תנ"ך רלוונטי בבתי הספר הממלכתיים... 130
אריאל מגל
בית־מדרש חילוני – בית־מדרש קיומי...................................... 136
שמואל פאוסט
מהתחדשות לחדשנות – זיקוקם של מאפייני חשיבה בית־מדרשיים כאפיק לפיתוח חדשנות, יצירתיות ויזמות מקורית 143
בני פרל
פדגוגיית העתיד העתיקה.................................................... 157
עמיחי צור ופרג חיים
קומות וכלים לעיבוד מערכת היחסים
בין הטקסט לבין חינוך לזהות............................................ 167
עינט קרמר
המעיין והלב – הטבע כמאפשר, מחנך ומשתתף בבית־המדרש....... 179
ניחם רוס
שאלות־מנחות בהנחיה בית־מדרשית------------------------------- 190
מיכל רטנר קן תור ולילך ערמוני־שמעוני
מפרש – שפת הנפש של המקורות.......................................... 201";}}
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו במייל
פתח דבר…………………………………………………………………. 5 בפתחו של הקובץ: הזמנה לאומנות המפגש…………………………… 9 סיגלית אורמסע בדף היומי………………………………………………………… 13 אברהם אייזןמעט המחזיק את המרובה – ההזדמנות הטמונהבשימוש בפדגוגיה הנחייתית בחינוך הפורמלי…………………….. 20 אפרת ביגמן“השירה הזאת”: בית־מדרש כהזמנה ליצירה…………………………. 31 ניר ברוידא ואילה דקלמבט, ראי וחלון: גישה פרשנית חדשה ליצירת בית־מדרש קיומי……. 41 רגב בן דוד“דברים שבעל־פה – אי אתה רשאי לאומרן בכתב”?יצירות כתובות מבתי המדרש בימינו – מיפוי והמְשׂגה……………. 50 תדהר גוטמןזיכרון מתקדם לעתיד – הפדגוגיה הבית־מדרשיתכמענה לאתגרי הלמידה במאה ה־21……………………………… 100 רחל וולפישגבולות בבית־המדרש………………………………………………… 108אילה ויצנרבין שני חרובים – כיצד לימוד בית־מדרשייכול לבנות ולחזק קהילה …………………………………………. 117 רני חזון־וייס, שמעון כהן, נעמה סינגל ואמרי פזפדגוגיית בית־המדרש בשחרית………………………………………. 122 דוד יסלזוןקריאה יחפה – הדרך ללימוד תנ”ך רלוונטי בבתי הספר הממלכתיים… 130 אריאל מגלבית־מדרש חילוני – בית־מדרש קיומי……………………………….. 136 שמואל פאוסטמהתחדשות לחדשנות – זיקוקם של מאפייני חשיבה בית־מדרשיים כאפיק לפיתוח חדשנות, יצירתיות ויזמות מקורית 143 בני פרלפדגוגיית העתיד העתיקה……………………………………………. 157 עמיחי צור ופרג חייםקומות וכלים לעיבוד מערכת היחסיםבין הטקסט לבין חינוך לזהות…………………………………….. 167 עינט קרמרהמעיין והלב – הטבע כמאפשר, מחנך ומשתתף בבית־המדרש……. 179 ניחם רוסשאלות־מנחות בהנחיה בית־מדרשית——————————- 190 מיכל רטנר קן תור ולילך ערמוני־שמעונימפרש – שפת הנפש של המקורות…………………………………… 201
חוות דעת
אין עדיין חוות דעת